ساعت مچی اسپرت SEIKO

بسیار شیک و زیبا

بند چرمی با کیفیت

مخصوص خانم ها و آقایون

http://30cd.biz/upload/big-seiko.jpg

گرچه نام سیکو اولین بار در سال 1924 با معرفی نخستین ساعت مچی این کمپانی ثبت شد، اما شرکت سیکو را 43 سال پیش از آن ساعت‌سازی در توکیو به نام Kintaro Hattori ثبت کرده بود. سیکو به خاطر دقت و ظرافت محصولاتش، مورد استقبال قرار گرفت و جایگاه آن روز به روز بیشتر تثبیت شد، تا آن که در سال 1938، توانست به مرز تولید یک میلیون ساعت مچی در عرض یک سال برسد.

کمپانی سیکو که خود را همواره به آخرین تکتولوژی‌های روز مجهز می‌کند، افتخارات خود را روز به روز افزایش می‌داد. مثلاً ساخت تمام زمان‌سنج‌ها در المپیک توکیو وبارسلونا از افتخارات این کمپانی است.

سیاری از ابداعات در عالم ساعت‌های مچی محصول سیکو است، مثلاً نخستین ساعت کوارتز، نخستین صفحه‌ی ال‌سی‌دی از جنس کوارتز، نخستین ساعت آنالوگ هوشمند جهان همراه زنگ و تایمر، همه از ابداعات سیکو است. در سال 1992، با معرفی سری کینتیک، سیکو اوج هنر خود را به نمایش گذاست. سری کینتیک، مجموعه‌ای از ساعت‌های کوارتزی بودند که با حرکت دست شارژ می‌شدند.

سری دیگر، سری تقویمی سیکو است، ساعت‌هایی که تاریخشان برای صد سال آینده تنظیم شده است و به هم نمی‌خورد. به علاوه، می‌توان به سری ساعت‌های ورزشی، ساعت‌هایی با طراحی کلاسیک اروپایی و مجموعه‌ی جواهرات زنانه اشاره کرد.

http://30cd.biz/upload/o-seiko-1.jpg

مشخصات محصول:

نام محصول:ساعت مچی

جنسیت:اسپرت

برند:SEIKO

جننس بند:چرم مصنوعی مرغوب

صفحه استیل

رنگ بندی: تک رنگ

دارای تقویم روز شمار

عکس های سایت عکس های واقعی محصول هستند و توسط تیم سبزگستر گرفته شده اند

http://30cd.biz/upload/o-seiko-2.jpg

 

خـرید پستی >> قیمت فقـط :   35000  تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif